Halál

2010.06.18. 19:20 - volkynikto

Fekszem a jéghideg padlón. A fürdőszobát a csap csöpögése tölti el. Ezen kívül mély lélegzetvételem veri fel az amúgy csendesnek vélt helységet.

Testem küzd az életbe maradásért.

Mint ha valaki ki akarná szívni belőle a lelkemet.

Nem! Nem akarom! Élni akarok!

Megpróbálok ki adni magamból valami segítségkérésre hasonlító hangot.

Hahó! Senki se veszi észre?

Nem.

Egyedül vagyok a hatalmas házban.

Szomszédok is 5mérföldre vannak innen.

Nincs menekvés.

Magam mellé nézzek.

Vér. A padló az eremből áradó vérben totyog.

Úr isten!

Mi történt?

Veszedelmesen keresek valami emlékképet az elmúlt napomból, de nem találok semmit.

Hogy kerültem ide?

Én tettem ezt magammal?

Valaki?!

Félek.

Fázom.

Egyre jobban érzem, hogy nem marad erőm.

Szemem kezd lecsukódni.

NEM AKAROM!

Teljes sötétség.

Mint ha valaki lefedte volna szemem egy fekete fátyollal.

Csak ez rosszabb.

Ez maga a halál.

Eljött értem, s ezt én kértem…

Ez a vég.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása