Ha bár mára már tudom...

2010.05.03. 14:16 - volkynikto

Én is egy vagyok az ezer közül.

Nekem is szükségem van a szeretetre.

Ha bár mára már tudom, hogy ez is csak hazugság.

 

 

Én is egy vagyok az ezer közül.

Mutathatom, hogy engem nem érdekel az élet.

Ha bár mára már tudom, hogy meghalnék nélküled.

 

 

Én is egy vagyok az ezer közül.

Ki maga után rejtheti az életét.

Ha bár mára már tudom, hogy neked egy nyitott könyv vagyok.

 

 

Én is egy vagyok az ezer közül.

Kiben érzések tombolnak, átkozva azt.

Ha bár mára már tudom, szeretlek és kellesz nekem.

 

 

2010.05.03.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása