R.I.P.

2010.09.21. 21:29 - volkynikto

Halott ember, aki álmokból épít várat… Vagy álmokban él, az nem látja a világot.

,,Minden, amit látsz az illúzió, minden, amire gondolsz, csak felfogás kérdése.”

Ennyi. Nem tudok mit mondani, vagy írni. Egyszerűen hiányzik. Mindenki azt mondja, felejtsem el… vagy ne felejtsem el, mert azt nem kell, de dolgozzam fel [kérdezem én, most egy szar alak vagyok, mert még mindig hiányzik?]. Azt is mondják, hogy ezzel csak magamat teszem tönkre. Meglehet. Már nem tiltakozom ez ellen. S talán nem is az a lényeg, hanem az, hogy iszonyatosan hiányzik. Főleg, hogy róla álmodok, és felébredek, már nem lehetek vele… de akkor legalább vele vagyok….
Egyszerűen sose fogom őt elengedni. [Ő azt akarná, hogy sírjak miatta?] NEM! De mikor fogják az emberek azt érdekelni, hogy én mit akarok???? Mert én csak ŐT akarom… Barátnőm szerint elüldözöm az embereket magam mellől… Hát… sajnálom :x

Pedig szeretem őket…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása