:S

2010.08.16. 23:26 - volkynikto

Talán csak elveszett álmokból próbált várat építeni; vagy egy romlott helyen várt valami jobbra. S az emberek többsége úgy vélekedik az öngyilkosságról, hogy gyávaság. De én ebben nem látom a gyávaságot. Vagy is… látom én, mert nem vagyok vak. De van benne valami bátorság is. Nem? Nem tudom… Minden esetre elgondolkodtat ez a kérdés. Ha már a szemközti házban öngyilkos lett, és a délutánom abból állt, hogy néztem a mentősöket, hogy sziréna nélkül elmennek, és még a levegő is szomorúságot ontott magából; hogy a halottaskocsi megjelent, miközben azt se tudtam, hogy az az, de amikor a zsákot berakták a kocsiba, akkor már minden vérem megfagyott, hisz abban a bizonyos zsákban egy test volt, amiben nem régen egy lélek; és ahogy a rendőrök megjöttek és helyszíneltek… Szomorú… De volt szerencsém megkérdezni apámat, hogy mit tett volna, ha én ott maradok… Egy bizonyos helyzetben, amibe meg is halhattam volna… Hát. Valószínűleg ő is leugrott volna. De megértem. Hisz elég szerencsétlen lenne három gyermeket elveszteni, hogy volt 3 és nem maradt semmi, amiért érdemes lenne harcolni.. És ahogy ezt gépelem, mint ha a szobám még sötétebb lenne. Mint ha valami körül venne és meg akarna nyugtatni, mitől még is mindjárt sírok. Csak remélem, hogy a nővérem szelleme az. Miközben már megint rajta jár az eszem, miközben felfogom lassan még is csak, hogy meghalt, s miközben félek magamnak bevallani, hogy halott, és hogy tényleg ez történt… Öngyilkos lett , és most valahol a családja szenved…Már ha volt neki egyáltalán. Szívem megfagy… Megszakad… Pedig még csak nem is ismertem, és az elég ehhez az állapotoz, hogy előttünk történt… Hát részvétem, már ha van kinek…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása