költözés!!

2010.10.25. 21:27 - volkynikto

Az oldal elköltözött!!!

Hát igazából biztos voltam benne, hogy a blogom nem mindig ezen a helyen fog élni, hiszen sajnálatos módon a kezelése nem felelt meg nekem, illetve a hangulata se vált be nekem. Szóval biztos voltam benne, hogy tovább fogok állni, csak nem tudtam, hogy hova. Most végre megtaláltam azt a helyet, ahol a stílusomhoz megfelelően tudom kezeltetni a blogomat:

http://volkynikto.blogger.hu

Az oldalon meg található bejegyzéseket nem fogom törölni, hiszen annyi írásomat feltöltöttem, amennyihez nem lesz kedvem átírni az újra. De innentől kezdve itt sajnos nem fognak új dolgok megjelenni! Bocsánat a kellemetlenségekért!

Volk’y Nikto

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása