Neked...

2010.04.18. 18:40 - volkynikto

 

Hosszú volt az út nélküled
(Azt hiszem meg kellett tennem)
 
Olyan hamis volt minden
Érzelmek a másik iránt
Dal, amit nekem játszott
(Játszott.)
 
Elegem lett mindenből
Felborult minden
(Hiányzott az igazi)
 
Most felébredtem és mellettem vagy
Azt hiszem TE vagy a mindenem
Csak az igazi dal kellett
(Ez az)
S most látod, ez neked szól
(Örökre veled)
 
Üres szoba altatott el
Miközben ő játszott velem
Eldobott majd magához vett
Elölről kezdődött minden
 
Elegem lett mindenből
Felborult minden
(Hiányzott az igazi)
 
Most felébredtem és mellettem vagy
Azt hiszem TE vagy a mindenem
Csak az igazi dal kellett
(Ez az)
S most látod, ez neked szól
(Örökre veled)
 
Most félre a múltat,
Most elő a jelent,
Űgye TE nem versz át?
Nem játszol, majd dobsz el magadtól?
(Ügye nem?)
Most félre a múltat,
Most elő a jelent,
Kérlek, mond, hogy szeretsz és kellek.
 
Elegem lett mindenből
Felborult minden
(Hiányzott az igazi)
 
Most felébredtem és mellettem vagy
Azt hiszem TE vagy a mindenem
Csak az igazi dal kellett
(Ez az)
S most látod, ez neked szól
(Örökre veled)
 
Mellettem vagy
Te vagy a mindenem
Csak az Igazi kellett
(Te kellettél)
Neked szól a dal
 
Csak kérlek, mond, hogy szeretsz
Hogy kellek
 
Neked szól…
 
Saját dalszöveg... Ł

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása